torek, 28. marec 2017

Orhideja v okvirju

Čeprav je današnja voščilnica enoslojna, pa ima kljub temu nekaj volumna, saj sem v osnovo suho embosirala kvadrat s šivi Najlepšega para, da sem dobila okvir, v katerega sem umestila orhidejo.


Nato sem z isto šablono iz kosa papirja izrezala kvadrat, da sem dobila okvir, ki mi je preprečil, da bi orhidejo, ki je malo večja od okvirja, odtisnila čez rob. 


Orhidejo sem nato na rahlo pobarvala z belo barvico in barvo razmazala s prstom, nato pa dodala nekaj malo močnejših črt.


Zasluge za vse današnje fotografije gredo juniorju.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica - One layer

- Najlepši par - galerija meseca marca (orhideja, kvadrat s šivi)

- Less is more - Use a frame

20 komentarjev:

  1. Všeč mi je tvoja kombinacija bele na natur osnovi.

    OdgovoriIzbriši
  2. This is so beautiful, really classy and elegant. The white-on-Kraft look is eye catching and yet subtle at the same time. Gorgeous make! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Such a pretty card. Very elegant! Love that you limited your color palette! Thanks for sharing at Less is More!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je! Ta barvna kombinacija je res lepa! Pa ideja z okvirjem je tudi super!

    OdgovoriIzbriši
  5. o, krasno si se znašla za enoplastno voščilnico. Všeč mi je ideja z odtisnjenim okvirjem, bela na eko papirju pa je tako zakon. Sem vesela, da si se nam pridružila pri CRAFTalnici.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bela na kraft mi je zelo všeč. Sploh cvetje pride čudovito do izraza. Se pasem že nakaj časa po blogih, sama pa še nisem poskusila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Najprej pohvale Juniorju za zelo lepe fotke. :-) Pa še velika pohvala tebi za čudovito voščilnico. Zelo lepo si embosirala okvir. Všeč mi je bel motiv na kraft osnovi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni je všeč suho embosiran okvir in v njem cvet orhideje.
    Juniorju pa pohvale za fotke!

    OdgovoriIzbriši
  9. Bravo, odlično si se spomnila, da si embosirala ta okvir in bela orhideja krasno izpade.

    OdgovoriIzbriši
  10. Super si združila izziva in kot ponavadi - čudovita izpeljava.
    Pomladni pozdravček, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. deluje zelo naravno, zato mi je tudi tako všeč. lp M.

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful design and a super CAS take on our frame challenge this week. Your pencilled highlights to those blooms are perfection and thanks for playing along with us at Less is More this week.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo zanimive tehnike si združila in nastala je krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica. Z okvirjem si krasno poudarila čudovit cvet. Opažam,
    da ti eko osnove še posebaj ležijo 😍.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovita je, všeč mi je kombinacija barv in ideja o postavitvi v embosiran okvir.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo luštno voščilnico si naredila :-)) Bele orhideje so čudovite.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovito ti je uspela…, hvala ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP

    OdgovoriIzbriši
  18. Krasna je!
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši