torek, 29. november 2016

Ptičja hišica

Še pod vtisom petkove delavnice sem za izziv pri CRAFT-alnici kupila leseno ptičjo hišico in jo sklenila okrasiti na podoben način, kot to počne naša petkova učiteljica Dorota.



Ko sem jo kupila, je izgledala takole:


Najprej sem jo v celoti prebarvala z belim gessom. Ko se je posušil, sem s plastično šablono (ki sem jo naredila sama s pomočjo rezalne šablone Tima Holtza) na streho nanesla strukturno pasto ter jo posula s finim, belim embossing prahom ter ga zapekla. 


Z rjavo barvo sem pobarvala robove. Na sprednjo stranico sem nalepila chipboard, pobarvan s distress inki, tisti na strehi pa je pobarvan z zlato akrilno barvo.



Na drugo stran strehe sem nalepila božično zvezdo Tima Holtza - en set je pobarvan z zlato barvo, drug set pa senčen z distressi. Dodala sem še malo zelenja in ptičja hišica je dobila novo podobo. 







Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

- CRAFT-alnica - Nova podoba

- C.R.A.F.T. Challenge - Not a card

- Allsorts Challenge blog - Anything Christmas 

21 komentarjev:

  1. Maja, tole je pa noro dobra preobrazba. Krasno si polepšala hišico. Sploh mi je všeč embossing na strehi, super. Dobro so nas naučile punce v Celju.
    Hvala, da da si se odločila za preobrazbo hiške ravno za našo Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojoj, mislim da bi se nad tem izdelkom priklonila tudi mentorica Dorota....že do zdaj si ustvarjala prekrasne stvari ampak od te delavnice dalje pa si čisto druga....kje je tista stara Maja in kam si jo skrila????? Tudi prejšnjo objavo sem si ogledala in vzdihi so bili podobni, kot pri tej....prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja res je, tole je izredno izredno lepa hišica! tale delavnica je bila res plodovita, vidim, da ste dobile precej znanja. Takšne hišice ne vidiš vsak dan, streha je krasna, božična zvezda pa prečudovita.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita preobrazba. Lepo si izkoristila novo znanje. In zdaj ko gledam vaše objave, mi je žal, da se nisem tudi jaz prijavila. Ampak kaj, ko sem očitno edina, ki Dorote ni poznala pred njeno delavnico :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo. Pohvale za krasno strehico z doma izdelano šablono. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Maja, čestitam za tole hišico. Iz četrte gradbene faze si jo spedenala do hiške "na ključ" :)
    Vidim, da je bila delavnica dobrodošla in si odnesla veliko novega za svoje umetnine.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito si jo predelala in nastala je res lepa hiška.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita hišica, zelo lepo si jo predelala in okrasila! Všeč mi je kako si naredila embosing na strehi!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uauu tole je pa enkratna preobrazba...

    OdgovoriIzbriši
  10. Ijej, kako zelo lepo si preobrazila leseno ptičjo hiško v pravo umetnino! Zelo je lepa in zelo mi je všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim, da te je Dorota močno začarala. Hišica je tako pravljično lepa in kar vabi v praznični čas. Hvala, ker sodeluješ v izzivu Craftalnice.

    OdgovoriIzbriši
  13. Beautiful tuning, thank you for sharing at Allsorts;-))m

    OdgovoriIzbriši
  14. Maja, tole je pa čudovita hišica, ki je nastala pod tvojimi rokami. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Super si se lotila projekta preobrazbe :-)) Čudovita je tvoja hišica in zelo lepo si jo okrasila. Všečno!
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja pa iiii, lepooo,...čudovita hiška je nastala, zelo mi je všeč. Če utegneš, prosim povej mi katero plastiko si uporabila za šablono, tudi sama sem namreč isto poskusila a s tistimi prozornimi trdnimi "folijami" mi ni šlo zrezat. Naredile so se le zareze. Sem tudi sama želela narediti kako svojo plastično šablono. Vesela sem res, da sva se končno spoznali tudi v živo, krasno je bilo ustvarjati skupaj pri Doroti in nato še na srečanju v LJ. Lepo te pozdravljam in... hvala, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred par leti sem kupila pri Mavelu, v paketku so tri plastične šablne 6x6 inčev, proizvajalec je The crafters workshop.

      Izbriši
  17. Maja, tvoja predelava hišice je naravnost čudovita.
    Čestitke za TOP3.
    Lp, Tina

    OdgovoriIzbriši