sreda, 25. november 2015

Zimska pokrajina v odprtem tagu

Prejšnji teden je Tina na svojem blogu gostila Vladko, ki je prikazala izdelavo voščilnice z odprtim tagom. Ideja mi je bila tako zelo všeč, da sem morala še sama narediti eno na način, kot ga je prikazala.


Pri izdelavi voščilnice sem uporabila naslednje šablone Najlepšega para: odprti tag, pravokotniki s šivi ter napis. Se mi zdi, da je že skoraj ni voščilnice, pri kateri ne bi uporabila Tininih izdelkov :) Za razliko od Vladke, sem ozadje pošpricala s Shimmer mistom, tako da se ozadje nekoliko sveti. 


Namesto belega mosgumija pa sem uporabila modrega, saj so belega razprodali. Ne vem, ali je imel tukaj kaj zraven Vladkin video, ali pa je zgolj naključje ;)

Voščilnico prijavljam:

- CRAFT-alnica: Naredi zimsko sceno
- Papertake weekly - Take your pick (glitter it up - the background is spreyed with Shimmer mist)

13 komentarjev:

  1. krasna zimska pokrajina, te barve so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo, nežno, zimsko, rdeča oentlja in napis ozadje lepo povdarita.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi hi, tale z mosgumijem me je nasmejala in odlično si se znašla z modrim :)) Me veseli, da ti je bila ideja všeč in meni se zelo dopade tvoja izvedba in Shimmer mist doda še poseben efekt.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, Vladka in Tina sta nam v navdih s svojimi idejami in prav lepo se je sprehoditi po blogih in občudovati voščilnice z odprtim tagom. Tvoja je prelepa, všeč mi je, da si jo popestrila z rdečo barvo in se tako lepo potrudila z ozadjem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobra je tista z mosgumijem. Verjetno bo res tako.
    Všeč mi je tvoja izvedba z odprtim tagom. Rahlo bleščeče ozadje deluje še posebej praznično.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnice s temi odprtimi tagi so vse po vrsti res enkratne in tudi s tvojo je tako. Všeč mi je svetleče ozadje, nežna modrina in rdeča pentlja, ki jo zelo poživi. Menda je letos rdeča spet zelo moderna pri božičnih dekoracijah :)

    OdgovoriIzbriši
  7. zelo lepa voščilnica. zdaj me punce že pošteno izzivate s tem popackanim ozadjem.tvoja je še posebej lepa zaradi izredno lepe barve.
    skratka krasna voščilnica

    OdgovoriIzbriši
  8. Ha, ha, vidim, da nas je Vladka super inspirirala.
    Krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  9. Po mojem je za razprodajo bele mos gume kriv Vladkin video. :-) Čudovito zimsko sceno si ustvarila in modri robek od gume čisto nič ne moti, celo nasprotno, prav super je izpadlo. :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovito, vidim, da bosta letos Vladka in Tina glavni "obtoženi" za izgled naših prazničnih ustvarjanj.

    Hvala, da si se nam pridružila v pravljičnem zimskam ustvarjanju v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Krivi sta, pa če to priznata ali ne....le kateri dve pa še čakamo vsake 3 dni, da objavita nov video posnetek, potem pa hitro tečemo v trgovino in jo čisto izropamo:-)). Meni je pa všeč ta modrina, ki kuka ven iz te beline....nekaj posebnega je in krasno se ujema z ozadjem.
    Nujno, ampak res krvav NUJNO potrebujem tvoj naslov....lepo prosim...HVALA LEPA. čao

    OdgovoriIzbriši
  12. Maja...še dobro, da je Vladka izpraznila zaloge belega mos gumija...tvoj moder prav super zaokroži celoto. Čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepo si zapolnila tagec :-)) Krasna voščilnica.
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v zimskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši