torek, 12. maj 2015

Zelena in vijola

V CRAFT-alnici so kot inspiracijo postavili sliko, na kateri sta le zelena in vijoličasta barva. Kar izziv kako skombinirati ti dve barvi, da bo na voščilnici obeh ravno prav.


Pri izdelavi sem uporabila Divje vrtnice in napis Najlepšega para.



In še slika, ki je služila kot inspiracija:

Voščilnico prijavljam na:

- CRAFT-alnica - Slika kot inspiracija

- Najlepši par - galerija meseca maja

Uživajte v teh sončnih dneh, v petek bo Zofka razgrajala ;)

12 komentarjev:

  1. Zelo lepo ozadje si naredila in prav imaš, barvi si odlično uravnotežila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno in zanimivo ozadje si naredila. Lepo si dodala rožice :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama po dani sliki v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrtnice si lepo sestavila v šopek, ampak ozadje, tale prekrasen vzorček, me je pa popolnoma prevzel. :-)) Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja, čudovita je tvoja voščilnica..vse je tako lepo skladno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si pa to čudovito ozadje naredila? Prelepa je, zelo skladna, meni je izredno všeč.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si pokombinirala barvi in postavitev. Ozadje je pa res super lepo! Krasen vzorček!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimivo ozadje, ki je pritegnilo tudi mene :) Res zelo lepo in krasno narejeno. Čudovita voščilnica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo si ju skombinirala in tole ozadje je res krasno.

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasna je! le kako se naredi takšno ozdaje, to tudi mene zanima ... res domiselna in lepa umestitev.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna je, tudi meni je všeč ozadje, da o vrtnicah sploh ne govorim.
    Hvala, da si se nama pridružila v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši