četrtek, 3. april 2014

Polž

Polžev, ki se mi plazijo po vrtu in pojejo vse tisto, kar je sicer namenjeno za v našo skledo, resnično ne maram. Nekaj majčkenih sem letos že videla, čeprav je šele začetek aprila. Polžek, ki pa ne pušča za sabo slinaste sledi in ki je prijetno mehak na otip, ja takšni pa so mi všeč. 
 Takim plazenje po našem vrtu ni prepovedano.


Ko bi vsaj ta polž, ki je v primerjavi z navadnimi polži in lazarji ogromen, ostale polže pregnal daleč, daleč.

Dodano: kot da bi vedela, da bo letos nenormalno ogromno polžev. Število polžev, ki smo jih letos do konca maja pobrali na našem vrtu se meri v tisočih in ni jim videti konca.

12 komentarjev:

  1. Takšen mehak in prijazen polžek jih bo še privabil :) Maja, lepega si izdelala. Prav navihano deluje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prikupen polžek :-) Temu bi tudi jaz dovolila, da pleza po jagodah :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako je ljubek. Tega bi jaz imela za strašilo, ker je tako velik. Tamali bi se ga ustrašili in zbežali...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Takšni polži so tudi meni zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Če bi tale simpatični polžek res uspel pregnati tiste taprave (predvsem rdeče!), bi jih takoj naročila najmanj 5, da bi stražili na mojem vrtičku ;) Čudovit je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljubek je in takih se po moje noben vrtičkar ne bi branil.

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako mi je všeč! Luštno blago, in tako simpatičen obrazek. Se mi zdi, da ga ni bilo čisto enostavno sešiti.

    OdgovoriIzbriši
  8. Sama sebi sem se nasmejala,saj sem najprej mislila,da je pravi.Malo mi je bilo sicer čudno,saj modrega polža pa res še nisem videla.Super si jih sešila.Uporabila pa si res lep blago.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  9. Takšen polž pa lahko pride tudi na moj vrt ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tako lepega polža bi bil vsak zelo vesel. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Kolk si pa ti lepega polžka naredila, na mojem vrtu so pa sami taki ki mi delajo škodo.

    OdgovoriIzbriši