sobota, 23. november 2013

Novemberski PJ party

Na blogu WMS je ponovno v teku zabava v pižami (November PJ party) ;)

                                                    
Za enkrat sem uspela pripraviti le voščilnico za njihov drugi izziv: Pick a card, any card, so long as it's Christmas!





Pri tej voščilnici sem prvič embosirala pavs papir in me je bilo na začetku kar malo strah, da se ne bo skrčil, kot plastika, ali pa da se bo zažgal. Na srečo je embosiranje na pavsu popolnoma enako kot na papirju, mogoče celo nekoliko hitrje (ali pa je to odvisno od prahca).

Pri voščilnici sem uporabila štampiljke iz seta Musical backgrounds.

Voščilnico prijavljam tudi na 95. Izziv CRAFT-alnice, kjer nas tokrat izzivajo z glasbo.

Uspelo mi je pripraviti tudi okrasek, ki se ga lahko obesi na novoletno jelko, ki je namenjena četrtemu izzivu v PJ Party-ju: Time to Deck those Halls again



Na izrez rokavičke sem odtisnila vzorčke iz seta Nordic Winter, na vrh pa sem prilepila še filc in trakec za obešanje.

23 komentarjev:

  1. Maja, prečudovita je! Pavs je material, ki je videti izredno nežen, ko si dodala še bele violinske ključe je vse skupaj postalo zelo praznično in krhko kot porcelan.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa! Tudi jaz še nisem poskusila embosiranja na pavs papir, prav tako bi mislila, da se bo scvrl. Bo treba probati. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo kako lepa
    super ideja Maja
    lep vikend Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Ob pogledu na to prečudovito, elegantno voščilnico sem ostala brez besed. VAU!

    OdgovoriIzbriši
  5. what a beautiful vellum flower - love it matched with the musical stampings! and your mitten tag is so cute!

    OdgovoriIzbriši
  6. ooh so soft and pretty, beautiful delicate card and I love the cozy mitten, thank you for playing along Maja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prečudovita voščilnica.Tudi okrasek mi je všeč.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna čestitka.Odlično si napravila cvijet.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna voščilnica je nastala in božična zvezda se mi zelo lepo dopade!
    Hvala ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici :-)) Srečno!

    (p.s.: sladkost Izazov i Slatkišev je bila oddana na pošto .-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita božična zvezda, čisto posebna z dodanimi violinskimi ključi.

    OdgovoriIzbriši
  11. Enkratno, tudi mene je prevzela prelepo izdelana božična zvezda.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno pride ta bozicna zvezda iz paus papirja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovita izdelka. Všeč mi je kontrast rjavega in pavs papirja.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita je.
    Hvala, ker sodeluješ na 95. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  15. Stunning! Love the vellum pinsetter. Hugs Bev x

    OdgovoriIzbriši
  16. I love the pretty vellum flower with the embossed treble clef! Fabulous!

    OdgovoriIzbriši
  17. Zvezda iz pausa je nekaj posebnega in celotna voščilnica je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  18. Super voščilnica, krasno se ujemata pavs in eko karton. Embosiranje na obeh pa je pika na i.

    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši