torek, 30. julij 2013

Pajama party No.2

Zabava se nadaljuje z novoletno voščilnico, ki je prva letošnja. Za ozadje sem uporabila odtis lomljenega stekla, ki sem ga embosirala v beli barvi, s čimer sem želela ponazoriti zmrzal. Čez osnovo sem odtisnila še borovo vejico.


Svetloba je trenutno slaba, zato tudi barve niso takšne kot v resnici.

Se torej vidimo na pajama party-ju.

8 komentarjev:

  1. I absolutely adore the combination of the pine cones and the crackle, this is simply beautiful Maja, thank you so much for playing and good luck in the challenges!

    OdgovoriIzbriši
  2. I really like the background effect you've created here - it looks like a frosty window! Lovely!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je, kot bi gledal skozi zamrznjeno okno. In tudi tista s perjem mi je vsec.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooooo kako je lepa. Ideja je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno si uporabila štampiljko. Voščilnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. uau, kakšen super učinek lomljenega stekla. Voščilnica je krasna. Prav prija pogled nanjo v teh vročih dneh.

    OdgovoriIzbriši