petek, 3. maj 2013

Gosenica

Blago za gosenico sem dobila zraven toaletke kot opravičilo, ker je moja swapika mesec in pol zamujala s pošiljanjem toaletke. Takoj, ko sem videla blago, sem vedela, da bo nastala gosenica, saj sem imela že prej ogledano tole gosenico


Tehnika, v kateri je gosenica narejena, se imenuje puff quilt. Je kar zakomplicirano sestaviti puffke skupaj, saj morajo biti ravno prav napolnjeni s polnilom - ne premalo, da je na vrhu lep kupček in ne preveč, saj se sicer sploh ne bi dalo sestaviti.


Danes je bil lep sončen dan in sem se malo poigrala s fotografiranjem na prostem.


Gosenico prijavljam na 81. izziv CRAFT-alnice, kjer želijo nekaj, kar se premika. 


Moja gosenica se je danes premikala gor in dol po jablani ;)



7 komentarjev:

  1. o, bravo, verjamem, da je tole kar precejšen šiviljski zalogaj. Si ne predstavljam, kako si jo spravila skupaj! Lepa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa gosenica. Sem že gledala navodila za jo zašit, pa mi je bila preveč zakomplicirana. Bravo za uspešen podvig.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je Maja in nadvse primerna za majhne otročičke, nima delčkov, ki bi jih pogoltnili, priznam tudi jaz bi imela eno tako bubo maro,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Kok je pa ta gosenica fina, pa kar sama pleza po jablani :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo simpatična gosenica :). Lp



    OdgovoriIzbriši