ponedeljek, 28. januar 2013

Za Tinchy

Tinchy je pred nekaj časa na svojem blogu objavila bonbonček, hkrati pa izrazila željo, da bi za rojstni dan želela prejeti voščilnice z Magnolijinimi odtiski. To ni moj stil sem si rekla, a nek mali črviček je toliko časa vrtal po meni, da sem šla gledati med nahrčkane odtiske. Našla sem Tildo z darilom. Če mi bo všeč, ji pošljem, če ne, pa ne, sem si rekla in se lotila dela.




Moja voščilnica se z njenimi ne more meriti, upam pa, da ji bo vseeno všeč (timing je bil rahlo slab, tako da bo čestitko prejela šele jutri).

Voščilnico prijavljam na Midweek Magnilias #45 - Anything goes

17 komentarjev:

  1. Prav simpatična je in verjamem, da je bila prejemnica vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa voščilnica, včeraj je praznovala (Tina) in verjamem, da je bo zelo vesela.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo voščilnico si naredila :-))
    Všeč ji bo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav fino si jo naredila kot razglednico s tem odtisom znamke in s pisavo v ozadju. Verjamem, da bo Tinchy zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa je tale tvoja voščilnica! Meni so všeč tvoje in od Tinchy! Vsaka ustvarjalka ima svoj stil in pri tem ne postavljam nobenih meril ... :). Pa še naprej uživaj ob tvojem kreativnem ustvarjanju! Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se zdi prav super voščilnica. Odtisek je simpatičen in lepo si skobinirala papirčke. Tina bo sigurno vesela. lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Seveda ji bo všeč! Prav lušna je:)

    OdgovoriIzbriši
  8. A very pretty card, lovely Tilda and design. Thank you for sharing with us over at Midweek Magnolias. Good luck!
    Hugs
    Suzi

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako simpatična Tildka. Voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši
  10. Drugače od tvojih, ampak je čudovita, no tudi punčke ti ležijo...

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni se zdi tudi čodovita. Hvala za inspiracijo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepa je in gotovo je bila prejemnici všeč,imamo pač vsaka svoj stil in tvoj je nekaj posebnega in tvojega.
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši