torek, 17. januar 2012

Zajček dolgoušček

Več kot pol meseca je minilo, jaz pa še brez objave. No, pa saj je ni moglo biti, ko pa nič pametnega ne počnem zadnje čase. Očitno se me je lotilo "ponovoletnozabušavanje". Par stvari imam narejenih na tri četrt, pa se nikakor ne morem vsesti in jih dokončati.

Svojo končno podobo je danes dočakal zajček.


Kar precej je bilo dela z njim, najbolj pa so mi živčke nakravžljala (ja, tokrat niso bili povsem na paši) ušesa. Ušesa imajo notri žico, zato se lahko tudi poljubno upogibajo. 


Hlače in obleka sta narejena iz raztegljivega jeansa, ki je bil kupljen za juniorjeve kavbojke, pa je revež čakajoč že prerasel kupljeni kos blaga, tako da sem ga lahko uporabila za zajca.


S tem sem odprla novo sezono, upam, da bo kmalu spet kaj za pokazati.

7 komentarjev:

  1. Pa imate spet novega člana v družini. Lepega zajčka si naredila. Kakšen pa je bil komentar od juniorja. Mu je všeč?

    OdgovoriIzbriši
  2. Lušten zajec, zelo simpatičen!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit je ♥. Zelo lepo si ga izdelala in oblekla. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Simpatičen zeko v jeansu. Verjamem, da je žička v ušesih malo nagajala, ampak izgledajo pa zelo luštno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene je napadlo to ponovoletnozabušavanje. Nas bo že prijelo nazaj :) Zajček pa je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oh kako je lušten .. verjamem pa da ti je vzelo kar veliko dela, ampak ti je uspel en čudovit izdelek. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau kako je lep; super ti je uspel :-))

    OdgovoriIzbriši