nedelja, 29. januar 2012

Heksi torbica

Takšno ime sem ji dala, ker je zunanji del torbice sestavljen iz 28-ih heksagonov in 4 paralelogramov in je povsem ročno sešit. 



Notranji del je dodatno ojačan, da lahko torba stoji. Ima tudi majhen žepek.


Zapira pa se z zadrgo.


Moja torbica je približek torbice  japonske mojstrice Hitomi Hanaoka:
                                                        

12 komentarjev:

  1. Zelo lepa!!! Sem jo ravno danes gledala na netu. Ampak sem še "premajhna":):):)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepa torbica :)
    Odkar sem za dobrodelno odejo šivala heksagone, ves čas premišljujem, da se jih moram lotit tudi sama :) So še kar v čakalni vrsti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, krasna je. Jo jutri prineseš s seboj na kofetkanje? Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Super Maja. Krasno, čudovito torbico si si sešila. Meni je čisto nogometna. A jo boš imela jutri v službi? Meni so tudi tile heksagoni zlezli pod kožo in ves čas razmišljam kako bi jih uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, ročno zašito? Vsa čast. Torbica je čudovita in definitivno nekaj čisto posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  6. uaaaaau čudovita je; prelepo blago si izbrala in kako lepo izdelana. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Maja enkratna je, človek kar ne more verjeti, da je ročno šivana... bravo=)

    OdgovoriIzbriši
  8. joj tole pa moram prav pohvaltiti, tako dovršeno, natančno, čudovito delo...

    OdgovoriIzbriši
  9. wauuuuuuuuuuu, kako čudovita torbica!
    krasno sešita, lepih barvnih kombinacij!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  10. Ne najdem tvojega maila, zato pa upam, da ne boš preveč huda, če ti pišem kar semle... Če se prav spomnin, je danes zate poseben dan... Želim ti, da bi ga preživelaa kar se da lepo v krogu svojih najdražjih in počela kar ti pač srček poželi... v letu ki prihaja pa čim jasnejši cilj in ne preveč trnovo pot do njega. Lepo praznuj=)pappa

    OdgovoriIzbriši