petek, 25. november 2011

Ptiček in aplikacija

Letošnja novoletna jelka ne bo okrašena z bunkami, temveč s takšnimi ptički iz blaga. 

To blago se ni najbolj obneslo, zato bodo ostali ptički nekoliko drugačni.

Lansko leto sem si v Vicenzi kupila načrt za izdelavo aplikacije. Tam so to reklamirali kot patchwork, preprosto izdelavo, kjer le po načrtu narišeš, izrežeš ter nalikaš na blago. Ko bi le bilo res. Poleti me je Kreartiv dobronamerno opomnila, da je potrebno vse obšiti, saj sicer lepilo kmalu popusti in blago začne odpadati. In tukaj se pravo delo šele začne. Danes sem se skoraj cel dan ukvarjala le z obšivanjem aplikacije. Vzela sem dopust in imela mali milijon načrtov, a izpolnila sem le tega.

Majica ni moje delo. In ni prav preprosto najti eno navadno belo majico z dolgimi rokavi in ne prevelikim izrezom.


Par šivov sem sfalila, ampak po toliko urah šivanja, mi res ni bilo do paranja...


10 komentarjev:

  1. Aplikacija fantastično izgleda,stvarno divan i dekorativan ukras na majici!
    A ukras za jelku je krasan, obožavam sve šivane ukrase... uvijek su dekorativni i lijepi.

    Šaljem ti veliki pozdrav i želim ugodan vikend:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vauu, kakšno delo je za tabo. Ampak se je splačalo, saj je enkratno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ptiček je enkraten, verjetno pa z njim ni tako malo dela. Tudi aplikacije je super in meni se zdi čisto OK obšita. Pridna si!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ojoj!!! Tole pa je bilo garanje!! Jaz sem pa važna, ker mi tu pa tam kak raven šiv uspe:):):) Moj bog!!
    Tudi jelka bo čudovita s takimi ptički! Daj naredi bolj pisane.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako ljubek ptiček. To bo čudovita jelka.
    Majčka mi je zelo všeč. Koliko dela in potrpljenja je bilo potrebno, da si deklico obšila, raje ne razmišljam. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita aplikacija in prav šivi ji dajo čisto posebno vrednost. Saj se dobi tudi medvloga, ki je trajna, ampak izgledalo pa ne bi tako dobro, verjemi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zgleda svetovno, čudovita aplikacija je. Ti pa verjamem, da si se ob njej pošteno namučila. Pa tole z majicami je živa resnica. Bolj preprosto stvar kot jo iščeš, manj najdeš.

    OdgovoriIzbriši
  8. Aja, pa ptiček je tudi zelo lep in si kar predstavljam vašo čudovito smrečico.

    OdgovoriIzbriši
  9. This is so sweet and funny! Really have to try this too one day!
    PS. I have a blog candy running these days; would love you to enter!
    Hugs, Iulia

    OdgovoriIzbriši
  10. si kar predstavljam, kako čudovita bo vaša smerčica!
    vse pohvale za idejo!
    lp

    OdgovoriIzbriši