torek, 25. oktober 2011

Passo doble

Že poleti sem jo želela izdelati, vendar doma nisem imela prave barvne kombinacije perlic.


Je zelo preprosta za izdelavo. Še največ časa mi je vzelo zaključevanje laksa, saj sem tokrat uporabila nekoliko debelejšega, ki pa se raje zmuzne, zato ga je potrebno dobro preplesti. 


Ta vikend je bila Ljubljana v znamenju Ljubljanskega maratona, največje tekaške prireditve na tem koncu. Vzdušje je bilo kljub turobnemu in hladnemu vremenu fantastično. The stroy machine so s svojimi tolkali pognali adrenalin po telesu, da si skoraj poletel s štarta. Tekla sem na 10 km in bila z rezultatom 58:44 izjemno zadovoljna, saj sem še dobra dva meseca nazaj naokoli krevsala z berglami.

9 komentarjev:

  1. Bravo, čestitam, rezultat je naravnost odličen. Jaz sem oddelala 21 km...:):)
    Zapestnica pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za uspeh na maratonu! Paso doble je pa čudovita! Tudi jaz sem jo z veseljem naredila, ker je res easy:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zapestnica je superca.Zame skoraj znanstvena fantastika.
    In čestitke za rezultat na maratonu.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  4. čudovita zapestnica!
    čestitke za rezultat. vidiš, mene je tudi poškodba stala udeležbe. nisem bila dovolj pripravljena. ko sem trenirala, sem lahko pretekla le 8 km, zato sem opustila misel na letošnji maraton!

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, res te občudujem, da že po tolikem času kolesariš in tekaš. Vsa čast. Zapestnica pa je čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res si superca. Bravo - za maraton in zapestnico!
    Le tako naprej.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam!
    Zapestnica je čudovita. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. uu, čestitam za dober rezultat na maratonu .
    zapestnice pa jaz ne znam delati, niti jih ne nosim, zato ne vem kako jo je težko izdelati, na prvi pogled ne izgleda najbolj easy ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Hudo!! Tole moraš pa imet sabo v Radovljici, da vidim v živo!

    OdgovoriIzbriši